Pages

Sahabat2 Blog ku =)

21 November 2012

Ya Allah Aku Jatuh Cinta lagi.. =)

Assalamualaikum warga blogger..ceh mcm ramai je bace post aku ni.. huhu... ^^, aku kembali lg dgn penulisan tentang Cinta... wah tahniah pada diri sendiri!! haha yelah alhamdulillah aku kini sedang merasai nikmat cinta dr seseorang...nikmat dari Allah ..sebelum ni mmg aku kan solo..huhu... kuasa Allah.. dan rahsia dr Allah... apa yg kita lalui kena hadapi dengan tenang... sentiasa berdoa mohon yg terbaik dari NYA... yup... aku bercinta lagi .. kali ni dgn harapan yg tinggi dan ingin kekal selamanya...smoga dia jodoh aku...kdg2 kite xblh mgharap trlalu tinggi kelak takut xjadi kite yg makan hati ... apepun kte bserah qada n qadar Allah s.w.t...  

..kepada si dia yg ku sayang.. aku sentiasa mendoakan agar kaulah jodohku dan blh mnjadi imam ku di dunia fana ni dan membawa ku ke syurga Allah... andai bukan jodoh kita anggaplah ia dugaan dr Allah yg menguji pd hamba yg Dia sayang... redha lah dlm setiap ape pun.. semoga aku pun tabah hadapi setiap dugaan dr NYA.. In shaa Allah semoga ade jodoh utk kita... ~ 
kita hanya merancang tp Allah yg tentukan setiap jodoh, rezeki dan juga mati setiap insan..


No comments: